Shit my britt vilket långt inlägg!

Är stört prutttrött och om inte det är nog har jag låtit mina misstankar om att jag har ADHD rota sig. Jag har alltid varit lite av en hypokondriker och som den extremt lata människa jag är har jag också alltid letat efter en anledning till att jag inte kan koncentrera mig under längre tid. Nu har jag hittat en. Inte för att jag tror att jag har det men det finns vissa likheter!

Pratar för mycket, avslutar folks meningar, distraheras lätt av ljud, är ofta rastlös, har svårt att koncentrera mig på vad folk säger även om de talar direkt till mig, gör ofta slarvfel, plockar med saker och har svårt att sitta still, skjuter upp saker som kommer kräva mycket tankemöda och har svårt att göra saker som kräver organisation. Till exempel ;)


Kommentarer
Postat av: Naomi

Ja sök hjälp då kan ju alla i familjen få en diagnos! :D

2010-06-04 @ 11:05:07
URL: http://naomiscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0