Say it loud!

Idag när jag gick av i Karlberg blev jag frågad av en man var jag kom ifrån. När jag svarade Sverige utbrast han förvånat: "Men du är ju svart!". Sen förklarade jag att min pappa var från Usa, då såg han lugn ut. Efter det såg jag treorna i min skola ta studenten. Sist men inte minst har jag fått iaktta dramat som sker på lågstadiet på min lillasysters skola.

Och det är juicy, I'll tell you that people! Haha fett med drama! Till och med mer än det som händer i min skola och min skola är en liten incestskola! :P



Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Haha så kul att han blev lugn när du sa USA haha typiskt..

2010-06-09 @ 19:30:22
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0