Hur kan man inte vara patriot när man bor i ett sådant fantastiskt land?

Nu när jag har återfått min fattning kom jag på att jag inte har skrivit något om att det är Sveriges nationaldag. Vilket är illa! Jag älskar ju Sverige mer an jag älskar Glee till och med! Eller nej det gör jag inte men om det nu var fysiskt möjligt att älska något mer än Glee skulle jag göra det!

God bless Sweden! Nej, det där lät konstigt! "God bless America" ska det vara men Sverige är fortfarande fett mys!


Världens vackraste stad!

(Kudos till den personen som lyckas de-code detta inlägg!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blir jag nyfiken, vad ska man de-coda?

2010-06-07 @ 20:10:43
Postat av: Jessica

Hehe, det var mer en fråga om att förstå inlägget. Ibland kan jag vara lite kryptisk eller oförståbar i alla fall!

2010-06-07 @ 21:07:23
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0