Confession part one

Jag har något att bekänna. Något som tar emot att säga. Nämligen att jag har gjort planer att göra saker. Vissa saker bara roliga men andra jobbiga. Nästa vecka ska jag åka till Gotland men mina systrar och min mamma och det ska bara bli kul men jag har anmält mig till en sak som kallas blå hajk. Där jag ska gå ungefär tjugo mil med tjugo kilos packning i fjällen... Det blir säkert skitkul men jag kommer definitivt att dö.

Kanske är det den nalkande döden som gjort mig så religiös på senaste tiden. Eller så är det det faktum att Måns drog mig iväg på en massa kyrkor under den tiden han var här. Vi har en massa fina kyrkor i Stockholm!




Usher - Confessions Part II

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Wooow, u GO girl!! But dont die on me!!! Haha

2010-06-24 @ 14:00:54
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0