The cat is out of the bag!

Några saker saker ni inte visste om mig:

  • När jag gick i sexan gick jag omkring med mjukisbyxor, en brun manchester kavaj och ett klistermärke på kinden och tyckte jag var ascool!
  • När jag var liten var jag rädd för svarta män (OBS! Måste tilläggas att jag själv är svart!)
  • När jag gick i fyran klippte jag lugg och såg ut som Fred Flinta i tre år.
  • Jag var en gång del av den dynamiska duon "Spice girls- björnarna"
Nu har jag inga hemligheter jag är lika naken som Dita von Teese i sitt martini-glas!

Hon har ju i och för sig lite kläder på sig... tricky!

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack ;)



haha hade den varit värd så mycket hade jag nog sålt den :D

2010-01-25 @ 22:46:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0