Början på det roligaste året i mitt liv!

Idag blir en gammal gammal klasskompis till mig arton. Vilket fick mig att inse att det är nästan ett år kvar tills att jag kommer få gå med i den inte så exklusiva myndigaklubben. Ett år av människor som går ut på krogen och har roligt. Egentligen gillar jag inte att gnälla! *host* jag älskar det *host* Men i år då blir det jag och mina kompisar som fyller sent som få parta, lagligt självklart, hehe.

Nej nu ska jag sticka vidare och klaga lite till Petra som fyller år i juni, asshole!


Hehe, Petra min förmodligen krog-svikar-kompis och i där bak har vi Kajsa som fyller år i november, härligt! ;)

OBS! insåg hur ironisk och bitter rubriken kan ha låtit men ack nej, det var jag inte! 2010 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0