Nya drömmar?

Idag har jag försovit mig och förätit mig på sprutgrädde. Herre min Gud va det är äckligt! Stört gott i början men nu är det inte värt det längre.

Jag har också sett ett avsnitt av How I met your mother översatt av Queen-Ingela. Det är kanske något jag borde bli, översättare. För det finns inget värre än dåligt översatta filmer. Anledningen till att jag tycker det är förmodligen för att jag bara ser en massa b-filmer som blir översatta av presoner som Queen- Ingela och The-mad-king-Tomas. Jag som översättare... It would have been legen- wait for it- dary!


Jag i framtiden? Hemmafru drömmarna bleknar...

Kommentarer
Postat av: pelle

HUr åt du grädden du? Genom att spruta direkt i munnen? ;D

2010-02-22 @ 14:49:46
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0