Uppenbarelse!

Jag har under mina senare år levt ett faderslöst liv. Tyck verkligen inte synd om mig, jag har nämligen fått två mammor. En som bar mig i åtta månader och 24 dagar och en som visar sig i form av min tvillingsyster. Förut har jag bara tyckt att det var irriterande men nu förstår jag. När Julia påminner om att jag inte ska vända om dygnet, klockan tio på kvällen och säger att jag ska komma ihåg att plugga så är det hennes modersinstinkter som hon inte kan kontrollera.

Vem hade kunna tro det.. två mammor? Men visst läste man om ett barn som hade burit på sin tvilling i magen när hon/han föddes för några år sedan? Visserligen var den "barnet" bara en käke och lite hår typ men det är uppenbarligen möjligt! Vi borde kanske skicka in något till nobelstyrelsen? Det här är ju helt fantastiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0