Mina laster

Idag fick jag helg. Jag kommer inte vista mig i skolan tills på måndag. Så stört skönt! 

En annan sak jag insåg idag är att jag är beronde av många saker. Löjliga saker som ingen annan orka bry sig om.
  • Bloggar, jag läser alldeles för många och vill ha mer! Om det är någon som känner till någon bra är det bara att säga till!
  • Socker, men det är bara min Amerikanska sidas fel. God bless it though! Måste erkänna att jag är lite av en socker-slampa and I love it!
  • Nagellack idag köpte jag tre till. Till de andra fem jag har köpt, den här månaden! Det värsta är nog att jag kommer tröttna på det om kanske typ en vecka?
  • Glee eller random Amerikansk serie/film. Jag och filmer har ett speciellt förhållande. Jag älskar dem men det ger inget tillbaka! Hur ska jag veta att de inte bara leker med mina känslor? Vill ha svar men ändå inte, jag älskar ju dem!
  • Mina dåliga skämt, så som den där uppe. Förlåt!
Det finns säkert många fler men det känns som att det räcker med de där... for now!

Här drar jag GRÄNSEN när det gäller godis! Fast det ser gott ut *dregel*

Kommentarer
Postat av: Sofie ^^,

:D Glee älskar dig!!!!! ja vet de (A) säg inget till ngn men Glee sa till mig igår att Glee avgudar dig mest av alla O.o

2010-02-04 @ 11:15:00
URL: http://mittlivsomoch.blogg.se/?tmp=14165521
Postat av: Sofie ^^,

ja! :D ja tror de e Artie som ligger bakom detta...

2010-02-04 @ 11:23:37
URL: http://mittlivsomoch.blogg.se/?tmp=14165521

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0