Fina syster

Det har varit lite illa på bloggfronten några ett tag nu. Jag tänker inte lova att det ska bli bättre, det ska bara bli det! Den bittra singelkvällen var nice, inte alls lika bitter som jag hade hoppats men fett kickass.

Idag har jag varit och shoppat med min syster. Det var tänkt att jag skulle köpa en present till en kompis men det hittade jag inte. Istället hittade jag lite saker till mig själv som i och för sig är mycket bättre! Vi fikade också och jag drack absurda mängder te. Vilket resulterade i att jag kan också informera om att jag nästan gjorde en Jessica på tåget hem!

Det kanske inte såg så gott ut men det var det!

Kommentarer
Postat av: Lena

oj, vad är det för kaka? ser himla smaskigt ut! ;P

2010-02-14 @ 17:38:02
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0