Att testa nya saker

Idag komer det till skilland från igår faktiskt hända något. Jag ska nämligen hem till min fina vän Heidi och äta middag. Det ska bli stört kul. Inte nog med det, idag svalde jag inte heller någon insekt när jag var ute och sprang. Jag är rätt så säker på att en åkte in i min näsa men det räknas inte. Nej, nu ska jag gå och duscha. Inte för att jag har något emot att lukta svett meeen man måste ju testa något nytt ibland liksom! ;)

Har haft den här awesome låten på hjärnan hela veckan!


The Presets - Are you the one?

Kommentarer
Postat av: Naomi

Tack och lov för duschen jag har nämligen något emot att du luktar! :)

2010-08-18 @ 20:10:23
URL: http://naomiscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0