Vad har jag gjort?

Jag vaknade idag alldeles för tidigt. När jag hade gjort det kände jag ett akut behov att av att kolla Internet. När jag gjorde det såg jag en otroligt störande sak. Det var nämligen en tjej som hade ätit upp alla sina luckor förutom den 24:e i sin chokladkalendern. Jag blev med ens extremt upprörd och önskade att det fanns en "ogilla"-knapp på facebook. Men när jag såg det påmindes jag om min egen chokladkalender...

Jag måste säga, med ånger i mitt hjärta, att den nu är tom.

Sånt här hade aldrig hänt om det var en bättre julkalender på ettan!


Damn you!

Kommentarer
Postat av: Tobias

man tackar :D vad glad jag blir!

2009-12-19 @ 16:30:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0