Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Hurra hurra hurra! Hurra hurra HURRA!!!

Hehe, ja idag är den stora dagen. Sjutton det är ju en åldern alla längtar efter. Men det är faktiskt den första födelsedagen jag haft som jag inte blviit besciken på. jag har fått så mycket fint. Fört allt det vackra jag fick igår och i förrgår plus det jag fått av la familja idag:
  • Pengar
  • Lite kläder
  • Hörlurar
  • Datorfordral
  • En pannkastårta
  • Och en massa kärlek ;)
Om några timmar kommer stora feta släkten och jag ska fortsätta min svullarhelg. Just nu sitter jag och lyssnar på Anders och Puttes låt  "Nöjd" och känner mig just så. Nöjd. Stort tack till alla underbara männiksor som har gjort den här helgen helt underbar!


Fina glasögon jag fick av min kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0