Sälja julgranar

För cirka en timme sedan kom jag hem från att ha sålt julgranar. Den timmen jag har varit hemma har jag spenderat i duschen i ett fåfängt försök att få tillbaka känseln i tår och häl. Väl i duschen märkte jag att min häl var blå! Vem har blåa hälar? Grinchen? Nej, hans är gröna! Ett mysterium...

Men bara illa var det inte. Den första halvtimmen sålde vi fem granar. Det var en och en halvtimme långa väntan i kylan på småbarnsfamiljer som aldrig kom och köpte gran som gjorde det hela lite tråkigt! Det minsta dom kan göra efter att dom förpestar pendeltågsresor med sina skrik är väl att komma och köpa gran!? Apor!


Så här glad var jag i början.


Så här ledsen när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0