Norrviken - lite finare lite bättre!

Det går nog inte att beskriva hur extremt obekvämt det är att sova i sängen hos min morfar. Det enda sättet jag kan lyckas beskriva det i ord är med dessa(OBS! Kunskap om hur obekväm min riktigt säng är behövs!):

Jag både längtade efter min egen säng och när jag kom hem sov jag skönt(!) i den.

Min säng är en sådan säng som är jättemjuk, tills den kommer till botten där den är stenhård. Att slänga sig i min säng är lite som att göra en magplask från högsta hopptornet... och den sängen sov jag skönt i!

Det är skönt att vara hemma! Nu ska jag till mitt andra hem nämligen Stinsen. Dit ska jag med min syster och min käre vän Fredrik, mycket trevligt!


Låt er inte luras av att den ser skön och städad för den är varken eller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0