Happy new year!

Tänkte lägga upp en bild på hur jags er ut i min utklädnad. Försökte få min familj att hjälpa till men nej, det ville dom inte. Så då tänkte jag:

-Jag gör som alla andra små flickor och tar en bild på mig själv!

Men ack så svårt det var!  Så ni får leva med en bild som inte bara är fjortis utan även inte så bra. Så blir det när man läser bloggar, fjortisbilder hänger liksom med. Egentligen ska jag inte sticka för ens om två timmar men nu är det saker som måste göras. Ännu en gång är jag för tidig. Tur att jag inte är kille! (Någons om missuppfattade vad jag missuppfattade?)

Nej men nej, det är inte Mufasa! Ni borde verkligen skaffa glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0