Förnekelse är bara ett annat ord för apa

Har precis kommit hem från Stinsen med min mor. Hon bjöd på fika så det var omöjligt att säga nej till en sådan invit, hehe. Leva på sin mammas pengar, check! När vi gick i snöstormen kom jag att tänka på en sak. Nämligen detta:

Människor som kan spela gitarr och tror att det kompenserar för det faktum att dom suger på Guittar Hero är så jävla jobbiga. Jag bryr min inte om om man kan spela "Black magic woman" på gitarr "på riktigt". Det är ju Guittar Hero som är det riktiga måttet på hur duktig man är.

Till alla ni där ute som lever i förnekelse kan jag bara säga detta:

Om tv-spel inte är ett mått på vilken sorts människa man är, vad är det då?


Ta honom som ett exempel. Han vet vad han gör. Han är en bra människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0