Civilistion, hur stavas det?

Jag sitter just nu hos mina underbara kusiner. Dom spelar spel och är sociala men jag kände att jag hade saknat min älskade blogg och Internet! Det är inte lätt att leva utan det, jag har nu en nyvunnen respekt för de stackars fiskarna som måste leva utan det.

I jul har jag fått lite saker, blivit slickad av båda mina systrar och fikat. Det är det man gör i Småland nämligen. Fika, inte slickas. Fika gör man hela tiden: förmiddagsfika. eftermiddagsfika och så självklart på-stan-fika. I love it! Nu är man så där härligt gödd.



Vad är skillnaden mellan grisar och fiskar? Fiskar har inte Internet och så är jag inte lika vacker som en fisk just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0