Sleepy head

Idag hade jag en jättemysig dag med min syrra och mina Skåne-släktingar Helena och Lisa. Vi åt lunch på Vapiano och fikade hos Lisa. Efter att ha lyssnat på hennes helt fantastiska musik åkte jag direkt till jobbet. Där hade vi en oväntad rush på kvällen och jag svettades och kände mig allmänt fresh i fyra timmar.

På vägen hem missar jag nästan mitt tåg, möts av en oidentifoerbar luft i mitt sovrum och ringer och klagar lite på sl. Skönt att den här dagen snart är slut. I am exhausted!

Tänkte langa en jttefin bild men lägger upp den imorgon istället! Sussa så sött!

Kommentarer
Postat av: evelina

vart jobbar du? :D

Svar: Jobbar på Donken i Vällingby. :)
Jessica

2012-07-08 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0