HCHF- it's not a diet, it's a lifestyle

Idag är det fettisdagen! Min lillasyster har bett mig att att köpa semlor och vad gör jag inte för den lilla skrutten? Hon var hur söt som helst igår när hon kom hem och är allmänt urgullig. På kvällen kom min mammas kusin hit och hon ska stanna till på torsdag. Hon har utbildat sig till jazzsångerska och ska reka Stockholm lite innan hon eventuellt flyttar hit.

Så sjukt coolt! Idag ska jag iväg till Nadja som jag var ute och hälsade på igår. Har seriöst ont i kindmusklerna efter mitt stora leende som vägrade försvinna när jag hälsade på henne. Jag älskar Stockholm!


Fick förresten för mig att måla den här igår. Kind of like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0