I only speak the truth!

Idag började jag med min kära syster. Vi såg på den fabulösaste danska filmen. Jag fullkomligt avudar den filmen och personen som skrev den förtjänar... något utomvärldsligt. Den finns inget i den här världen som kan beskriva hur fabulöst det är och inte heller finns det något att jämföras med. Så underbar är den filmen!

Sen gick jag och dansade med min fantastiska vän Heidi. Samma sak gäller egentligen med henne också. Inga ord i något språk kommer någonsin kunna ge henne rättvisa och det vet jag utan att ens känna till en bråkdel av de språk som finns!

Fabulöst!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Langar bild någon annan dag! Ser ut som en mess idag.

2011-10-17 @ 18:57:20
URL: http://geiselhaft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0