I am the blood of the tiger

Jag börjar känna mig lite som Charlie Sheen. Inte på ett jag-missbrukar-droger-alkohol-och-all-möjlig-skit-som-finns-där-ute sätt utan lite mer i den stilen att jag benämner olika sortes människor i mitt liv med diverse fiktiva karatärer. Till exempel så har jag en dementor i mitt liv. Sounds just a tad crazy which must be the common denominator with me and Charlie!

Förutom dessa ganla funderingar träffade jag Anna och Nadja idag. Såg även den nya Jedward skivan på Åhléns, som Anna förvisso hindrade mig från att köpa. Såg även att det var en priskillnad på tio kronor mellan de olika skivorna i buktiken. Antar att vissa skivor bara är lite bättre än andra!


Vilken tar man liksom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0