Sär skrivning är jätte mega roligt

Idag är det alla hjärtans dag. En dag som för mig i egenskap av bitter singel ofta lämnar en äcklig eftersmak på tungan. Inte idag dock, idag var fett nice! Först började jag halv ett och det enda vi gjorde på skolan var att lyssna på en föreläsning om droger. Lite udda på alla hjärtans dag kan man tycka men det var väl förmodligen för att hindra oss sjävmordbenägna singlar från att vända oss till knark!

Sen gick jag med Petra på stan där jag köpte ett till läppstift. Sen mötte vi upp Tove, Gustav, Michelle och Niklas och åt middag. Skitmysigt! Nu avslutar jag dagen med en halvliter sojamjölk och tre geléhjärtan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0