Kudos till den som förstår det här inlägget!

Idag gick väldigt snabbt och smärtfritt förbi. Inte för att dagen är slut. Det är fortfarande mycket som ska göras! Till exempel så ska jag titta på True blood! Väldigt viktigt! Idag känns allt väldigt mycket bättre än vad det gjorde igår. Jag fick nämligen för mig att jag var sjuk för att jag hade en liten öm rund sak i min armhåla... Det låter lite äckligt men jag fick för mig att jag kunde vara sjuk i både det ena och det andra så jag grät lite i duschen. Haha jag hanterar inte "kriser" så bra måste jag erkänna!

Jag måste också säga att jag är helt förälskad i min matte och fysiklärare! 


Fysik... *trånar drösmkt*

Kommentarer
Postat av: my

jaa du den gången man förstår den där bilden helt och hållet kmr man ävl skrika av lycka... typ, he he XD

2010-09-17 @ 23:39:26
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0