Lite wein och lite drägg

Jag är just nu fett sur på min kompis, du vet vem du är! Han har betett sig som en liten apa eller rättare sagt en STOR apa. Egentligen har han väl inte gjort något som är så jättehemskt men stryk borde den pojken ha!

Så nu har jag fått morra av min lite. Nu tänkte jag stjäla lite bilder från facebook från Hamburg och langa till er hängivna fans! ;)


Haha en fräsch natt i Hamburg på vårat hotellrum!

Godis jag stal från en restaurang. Hehe tattarunge? Hell yeah!

Detta är när jag vann i armbrytning över Nina. Jag är typ som Bamse, fast med öl men var är min serietidning? :(

Här hade jag somnat efter vad som kan ha varit den bästa dagen i mitt liv. Dagen vi spenderade i Cuxhaven.
NOTE: Cushaven är en stad i Tyskland men även en synonym till orden: tråkigt, deprimerande, sorg och DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0