Ödmjuk förfrågan

Ibland måste man bara bestämma sig och idag gör jag det! Jag tänker blir hemmafru. Nu ska jag istället för att "plugga-för-att-jag-ska-kunna-få-en-bra-utbildning" leta efter en rik gammal man som kan försörja mig och vår avkomma! Jag vill inte vara petig men det är absolut livsviktigt att mannen i fråga är:
  • Rik
  • Lite gråsprängd i håret
  • Har skarpa drag i ansiktet
  • Ögon som man fastnar, drunknar och dör i!
  • Bra gener
  • Störa fötter, det är inte acceptabelt med män som har mindre fötter än mig!
  • Han måste förstå att min kärlek för 516 alltid kommer komma före honom
  • Han måste vara stormförälskad i mig och inse att för att kunna behålla mig måste jag få ha en yngre ursnygg älskare!
  • Han måste säga att jag är rätt även när jag har fel (händer dock aldrig att jag har fel!)
Ja, jag vill inte vara för specifik men om han måste se ut så här! Så om du har någon som passar in på samtliga påstående, släng iväg ett mail eller en kommentar!

Juste han måste vara läkare också!

Kommentarer
Postat av: Sofie ^^,

Fan då! XD hade en som va perfekt till de där m läkare...jaja..it wasn't supposed to be XD du hittar honom nog i USA ngnstans...de e där de gömmer sig...

2010-02-25 @ 06:39:24
URL: http://mittlivsomoch.blogg.se/?tmp=14165521
Postat av: Sidney The Singer

Haha bästa=)

2010-02-25 @ 15:50:35
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0