Dagens fråga

Gissa vem som har glömt bort att blogga idag? Jag!

Hehe, ja så bli det ibland när man är lite glömsk. Idag har jag i alla fall hittat en present till *hemlig*. Som jag berättade tidigare så har vi en "Secret Santa" happening i  min klass. Men det är inte den enda hemliga presenten jag ska dela ut imorgon. Det är ännu en till människa som ska få en present av mig imorgon, den sista skoldagen 2009! Fy satan va härligt!

När jag satt på bussen hem så insåg jag vilka det är som åker min buss, 516.

Livsnjutare.

Om man frivilligt sätter sig på en underbar buss som tar 40 minuter i stället för att sätta sig på ett själlöst pendeltåg som tar ynka 20 minuter är man en livsnjutare. Som jag själv.

Det kanske ser ut som Mowgli men det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0