Awkwardness and caffeine

Efter min nervösa och awkward engelska redovisning gick jag med Heidi, Fredrik, Johan och Calle och fikade högst upp i kulturhuset. Vilket var myisgt! Den fikan var lite som min lunch. Min lunch som bestod av kaffe och cheesecake. Känns som att Anna Skipper hade gråtit floder om hon fått höra vad jag äter för skit.


Johan, Calle och Fredrik, så glad blir man av att umgås med mig! ;)

Snygga mig! ;)


Bekväma Johan som brer ut sig. 

Och Fredrik. Jag är inte säker men det här kan vara en av de fjortisbilder han tog med min kamera. Så är det alltid när man träffar honom. Jag har läskigt många foton av honom på minneskort hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0