Snyggaste mössan någonsin

Idag fick vi stundentmössorna i min skola. Vilket var magiskt. Lika magisk som Friday med Rebecca Black och det säger något om hur fabulöst det var! Och nu är jag hemma med min underbaraste lillasyster. Hon är verkligen världens härligaste unge. Jag älskar henne till och med mer än jag älskar Justin Bieber! :O

Så här snygga var Kajsa och Petra i sina mössor. Dock tycker jag att de var lite återhållsamma. Jag såg säkert ut som en crazy ass motherfucker när jag hade på mig min mössa. Crazy with joy, charming as ever.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

FYFAN varför ser jag så jävla pårökt ut?!

2011-03-23 @ 16:16:42
URL: http://geiselhaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0