Best sister award goes to...

Idag gick jag upp halv nio för att ta min lilla skrutt till fritids. Detta för att hon skulle få sovmorgon. Nu tänker ni säkert att jag är en ängel som förtjänar eloge som den Anders Borg har fått efter hur Sverige klarade sig genom finanskrisen och det kan jag inte säga emot! Nu ska jag även gå ner med hennes skridskor, tjugo kornor och en hjälm. Jag som tänkte gå och lägga mig... Väntar bara på att min gloria ska träda fram. Känner att den är på g! ;)

Här är lite bilder fårn igår.


Haha här har vi Fredrik när vi skulle styla honom som JB, sjuuukt snyggt! ;)
Snygga Anna och Heidi!

Mästerfotografen, moi, tog denna fina bild på Linn och Johan.
Fredrik och Anna... Nuf said!
Och så pricken över i:et med denna snyggbild på mig! ;)

Kommentarer
Postat av: PatrikPatrik

Det är klart jag är det!

2011-03-03 @ 12:03:54
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: bea

fin blogg :)



Känner du någon som gör gratis design ?

tacksam för ett svar puss <3

2011-03-04 @ 17:39:14
URL: http://vafanskajaaheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0