Oj, nu blev det sommar!

Idag har jag fått mitt allra första stora, saftiga, köttiga myggbett för i år. Other then that har jag inte gjort så mycket idag. Kommit fem timmar tidigt till skolan, jo visst men annars. Inget vettigt och snart kommer jag inte behöva göra det heller på några ljuva månader! SOMMARLOV!

Är lite taggad måste jag erkänna. Nästan så taggad att jag vill skriva en dikt... 

Snart är helvetet slut
Inga mer måsten, krav eller uppgifter att bena ut
Inget mer nödvändigt eller jobbigt och svårt
Förnuftet ska behållas bara hjärnceller ska gå åt!
Chilla i solen med med bikini och sololja
Bli brun som en pepparkaka och sedan över sockersug sig oja
Åh sommar du kommer inte en dag för tidigt
Utan dig hade mina drömmar om att bli hemmafru lidigt
Och det finns inget som är för mig så viktigt
Så ska man bli hemmafru gäller det att inte gå fram försiktigt
Så även nu när det drar ihop sig till sommartider
Är jag ute och letar framtida man när jag chillar och glider


SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0