Min sista dag som en fånge!

Jag ska stjäla bilder från min fina systers blogg från festen igår. Idag va fett chill. Va på picnic med min klass och sen gick jag på stan med en tjej i min klass. Jag köpte då presenten till min lärare från min klass. Jag har aldrig varit den där duktiga eleven som sitter längst fram och ger äpplen till läraren men att kräva mina klasskamrater på en tjuga och sen gå på stan och spendera pengar. Det klarar jag!


Här är mannen ifråga som fyllde år, grattis igen! :)

Julias fina vänner.

Här bad jag dem att se naturliga ut... ;)

En fin lapp August (the birthday boy) hade satt upp i sin hiss.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Söt blogg och fett cool header !!

Kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta .

2010-06-16 @ 14:05:17
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0