Gotland = love = MAT!

Egentligen är det lite ironiskt att jag inte kunnat blogga under min tid på Gotland eftersom jag till skillnad från alla andra dagar har jag gjort saker. Eller nu när jag tänker efter så har jag bara ätit, gått och badat. Jag har ätit något enormt mycket, me like!

Jag och lilla mami när vi äter!

Mina fina systrar på en restaurang i Ljugarn, där vi *suprise* äter mat!

Här står jag i skuggan. Jag köpte en klänning och en sjal som jag sedan bar som en äkta proud african woman när vi var ute och åt! ;)

Jag och Jullan-Pullan körde på en "mami-face". Det är minen min mamma gör varje gång hon går förbi en spelgel. Hehe, det är väldigt underhållande!

Min snygging syrra innan vi skulle gå ut... och ÄTA!

Där är vi igen när vi äter... Jag som en proud african woman och Julia som en liten filt-inklädd svenneBANAN!

Haha min lilla snygging när vi satt och fikade! :D

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Men åååh, ska duu säga!! SÅ fin asså, älskar er bruna fina hy=) Ni va alla så söta, kul att se din mor oxå=)

2010-07-03 @ 00:59:29
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0