Wintar wonder what?

Idag när jag gjorde ett omprov i svenska kom min lärare fram till mig och frågade om jag frös där jag satt i min kjol och linne. Jag svarade så där klämkäckt att jag inte frös, för jag hade ju stövlar på mig. Och så skrattade vi hjärtligt. När jag gick ut märkte jag att stövlar skyddar mot väta men ej mot kyla!

En annan sak jag lyckats förtränga är att snö kommer inte bara från himlen utan också från sidan. och ibland från marken. Då blir man blöt och får marcara överallt i ansikten och med det följer konstiga blickar från snygga människor på tåget.


Så här fint rann mitt smink sedan när jag återvände hem.


Så här djup snö var det där jag bor, ute på LANDET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0