Ge mig presenter, jag behöver det!

Jag fick det bekräftat igår. Jag har blivit mutad, med fina presenter. Detta på grund av ett disagreement jag hade för några veckor sedan med en kompis. Den händelsen hade jag sedan länge glömt bort. Jag är mycket men långsint är jag inte. Presenter fick jag i alla fall.

Om det finns någon därute som tycker sig ha betett sig illa mot mig. Ge mig presenter. Jag ljuger inte när jag säger till kidsen jag bedömer i diverse tävlingar att:

-Jag är mutbar!

Men tänk på att jag fick så här fina presenter förra gången. Mina standars är höga ;)


För er som inte ser kan jag berätta att det är en "High school musical"-klubba, plåster med muffins på, muffinsläppglans och en apa? Nej en katt... ah nåt i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0