Fortfarande trött

Igår var helt fabulös. Först träffade jag min fina och äldsta vän Anna ute i solen. Efter det grillade jag hemma hos Fredrik och fira valborg med fett skönt folk. Eller vi firade inte valborg vilket jag saknade lite. Det ör en så mysig högtid liksom eld, alkohol och löjligt mycket folk. Best combo ever!

Det var i alla fall nice. Något som inte var det var att jag vaknade klockan nio imorse utan att kunna somna om. Tror verkligen att det sitter nån Gud någonstans just nu och skrattar åt mig!:(

Kajsa, Fredrik, Josephine, Moa, Fredrik och Karin.

Jag och Kajsa blev facebookvänner och soul sisters!


Moa som typ hade den coolaste klänningen jag någonsin sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0