I still believe in fairy tales

Idag åker jag iväg med min kära familj eller snararre med halva min kära familj ner/upp till Värmland för att åka skidor med min släkt. Insåg precis nu att jag har väldigt låga förhoppningar på denna skidresa och det menar jag verkligen inte som något negativt! Det enda jag menar är att jag tror det skulle kunna bli helt fabulöst även om jag skulle bryta armen.

Jag är medveten om att det är ganska korkat men antar att min barndomsdröm, om att komma till skolan i gips och ha en massa människor som skriver på det och ger min uppmärksamhet, inte har dött. Den lever vidare i mig. And I do believe that dreams come true!


Mina vackra systrar för något/några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0