And the truth shall set you free!

Idag var jag och jobbade lite på dagis. Barnen fick säga lite vad de trodde och tyckte om alla hjärtans dag. (Vet att det är särskirvet men truth be told vet jag inte riktigt hur ordet ska sitta ihop och jag vägrar lära mig att stava den där styggelsen till helgdag!!!) Hur som helst sa de följande saker om morgondagen:
  • Det är torsdag.
  • Man kan köpa en klänning.
  • Man kan köpa en tröja.
  • Man kan äta popcorn och glass. (Kommer definitivt göra!)
  • Det handlar om hjärtor.
Med det sagt så är det nog så jag kommer spendera imorgon. Good thing being bitter is so charming cause I am a goddess when it comes to being a bitter hag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0