Close my eyes and count to ten

Jag har ont i halsen för att jag precis insåg att jag flyttar på lördag. Kastar mig in i det okända och det måste vara det värsta som finns, talat som en sann bakåtsträvare! Egentligen så finns det bara en sak som håller mig samma, när allt känns som att det blir för nytt, för läskigt och för okänt så påminner jag mig om att Cloetta har en fabrik i Linköping med en massa andra sortering

Prisa Gud för det! Blev förresten forograferad av två tjejer idag som gick på någon forografutbildning! Echt cool! Efter det träffade jag Petra och efter den otroligt mysiga fikan började jag oroa mig.

Jag och min snyggsyrra från i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0