It sure is nice to have her here though

Igårkväll vid tiotiden kände jag att jag faktsikt inte brydde mig så mycket om vem som åkte ur Let's dance men jag var för pigg för att gå och lägga mig. Det resulterade i att jag läste en bok, en bok som jag för en gångs skulle inte läst eller vet slutet på. För igår började jag läsa Systar i jeans... Men trots att den var otroligt spännande gick jag och la mig vid elva. Tillräckligt tidigt för att ha knappa minnen av en hemkommen syster.

Den systern och jag gick idag ut på stan och trängdes i lönehelgsruset. Nu sitter jag och läser igenom ett grupparbete hon håller på med i skolan. Crazy's pouring out me like a baking soda vinegar volcano!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0