Only one man understands my bitterness!

Idag är jag lite bitter. Varför kan man fråga sig och svaret är detta: Visst att det var min äldre syster som åkte iväg och den yngre som stannade men trots det så åkte den personen som ville göra roliga och barnsliga saker iväg. Vilket betyder att jag får gå och gunga själv om jag ville det. Att det inte finns någon som vill pyssla med mig. (Det tror jag i och för sig att Julia hade bangat på men anywho!)

Tror att jag gick igenom någon slags regretionsperiod nu när Julia åkte iväg. Jag har ju liksom växt upp och blivit "vuxen" så tätt inpå henne och nu när hon inte är här känner jag mig som en femåring. Som vill gunga och måla saker glittriga men ingen finns här att göra det med! SUCKS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0