No fan pic for you, ms Andersson

Jag var tvungen att pausa mitt fan-bild projekt eftersom Petra messade och frågade om vi kunde hitta på något. I egenskap av the good samaritan jag är åkte jag in till stan och träffade min Soul sistah. Hur mysigt som helst. Det känns dock lite dåligt att vi träffades på bekostnad av mitt projekt...

Men vi ska ses igen nu på fredag då hon ska fylla i sin tatuering. Fett HC vänner jag har vilket får mig att inse vilken goody two-shoes människa jag är. Jag drömmde i natt att jag piercade mig i läppen och i drömmen fick jag panik! Min mamma skulle dö om hon såg den så jag var tvungen att ta ur den! Illa...


Jättefin bild på Petra från i sommras! :D

Kommentarer
Postat av: soul sistah

Vilken fin bild det där var! :O

Hahaha bra att man gillar en bild på sig själv:P Men jag tycker att du ska ta piercingen ifall du är sugen! :)

2011-09-27 @ 16:25:56
Postat av: Jessica

Ja, jag är lite sugen men jag måste väga det mot att ge min mamma en hjärtinfarkt och det vill jag ju inte ska hända!

2011-09-27 @ 20:05:00
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0