Money gave give you the power that comes from facial hair!

Idag var jag iväg och var stöd till Petra när hon fixade sin tatuering. När vi först klev in blev jag lite sugen på att göra en. Men så gick vi in i ett litet rum och jag hörde ett surrande I did not appreciate. Min låga smärttröskel i kombination med att jag knappt kan ha mitt hår i samma frisyår i tio minuter utan att tröttna ledde mig till slutsatsen att det blir o tatoo for me!

Sen gick vi och fikade. På väg till fiket stötte vi på Jacob som gick i min gamla tyskaklass. Han hade börjat odla mustsch. Jag vet inte om han läser min blogg men om han gör det vill jag säga följande: DON'T EVER SHAVE, JACOB!


Så här såg den ut. Bild som jag stal från Facebook! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0