Fett värt det!

Igår var jag med min fabulösa lillasyster och besökte Nadja. Igår var även dagen Jedward uppträdde i Kista Galleria. Att det någonsin funnits en bättre anledning att pallra sig dit, är jag säker på är en osanning. Jag var lite osäker på vad jag skulle göra. Besöka Nadja eller se två ADHD tvillingar. Men jag kan säga detta, det finns bara en person jag hade ångrat att jag inte såg om det innebar att jag missat Nadja igår och det är Marvin Gaye.

Och Marvin Gaye är en Gud. Det säger mycket om vilken fantastisk kvinna Nadja är. Hur som helst kom jag hem till Otti och hon visade mig hennnes låda som hon hade dekorerat. Min lillasyster är ett konstnärligt geni!


Och otroligt söt är hon också! :D

Glitter, rosa och metallicfärger. Stolt storasyster säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0