What I lack in cleanliness I make up for in swag!

Igår när jag hade dansat med Heidi pratade vi lite om jeans. Mitt i vår konversation vänder hon sig mot mig och frågar med allvar i blicken om jag tvättar mina jeans. Snabbt svarar jag att jag inte gör det. Hon ser lättad ut men säger med fortsatt allvar att man inte ska göra det.

Jag har inga direkta planer på att tvätta mina jeans men jag använder inte bara mina jeans som byxor. De är liksom mer. Oljiga händer? Torkar av sig på jeansen! Mysteriskt tunnelbaneklägg på händerna? Torkar av sig på jeansen! Mina jeans måste innehålla så hemskt mycket skit att jag inte ensa vill tänka på det. Jag tror faktsikt jag måste tvätta dem. Givetvis kommer det dröja i alla fall ett år men fortfarande! :(

Mitt skrivbord just nu, en härlig röra. Lite som jag alltså! ;)

Min fina we save elephants-mugg från Köpenhamn och mina kakor! :D

Kommentarer
Postat av: petra

Hahaah gilla att du skrev mysteriskt! Din svenska mycket bra!

2011-10-24 @ 14:50:50
Postat av: Jessica

Hur skulle jag annars skriva? :p

2011-10-24 @ 18:47:49
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0