Och jag som hade klätt upp mig!

Idag skulle jag ut och se Fredriks band på söder. Heidi, Johan och Petra skulle komma hit på middag och sen skulle vi rocka staden. Först kunde inte Petra komma för hon var inlåst, sen kunde inte Johan följa med ut eftersom han började bli sjuk och sist men inte minst så glömmer jag mitt leg hemma.

Tydligen behövde man det för att komma in på krogen? Not that I should know, I never go out! Universum vill tydligen att jag ska vara en nucka och sitta inne! Så det gör jag nu men chips och sprite.


Ledsen tjej!

Kommentarer
Postat av: Yolii- in London

Haha jag hatar nar man glommer legg :/

2011-10-17 @ 15:33:14
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0