Crazy runs in the family!

Om det är något jag lärt mig under den här hösten så är det detta: Gelatinfritt godis är typ det bästa som finns. Visst jag kanske känner så just nu för att jag är sjukt sockersugen men jag är ganska säker på att det är sant!

Jag var och hälsade på min underbara vän Nadja idag. Vilket alltid är roligt men nu var det lite extra kul för min mami har åkt iväg till Budapest med sitt jobb. Vilket innebär att jag är ensam med Otti och Swarlos. De är jättehärliga men lite som jag kan de skifta i mognad på ett sätt som skrämmer mig ibland. Man vet liksom aldrig om man pratar med 47-åriga Kalle eller kiss och-bajshumör Kalle! :P

Fin, fin, fin syster jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0