Ch-ch-ch-ch-changes

Idag känner jag mig lite trött och lite bitter. Jag gillar mitt liv men det enda jag gör är att söka jobb, träffa vänner, gå på promenader och fikar. Okej, när jag faktsikt skrev ut det känns det fett töntigt att klaga över det. Mitt liv är ganska fabulöst men det känns som att jag trampar på samma ställe. Jag har lust att göra något galet. Bara ta ett kliv, blunda och falla i det okända.

Fast det enda radikala jag kan tänka mig gör nu dock är att raka av mig håret and lord knows that ain't never gonna motherfuckin' happen! Ibland får man kliva ur sin bubbla av självbelåtenhet och inse att bara för att Natalie Portman can pull it off betyder inte det att jag kan det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0