Together we would walk under moon and stars

I förgår gick jag på en promenad med min otroligt söta lillasyster. När jag på ett väldigt naturligt sätt nämnde att jag fyller år snart om sex veckor frågade hon vad jag önskade mig. Jag vet inte och det svarade jag henne. Då föreslog hon att jag skulle önska mig en jätte.

Fatta va skönt! Strul med pendeln och man kommer inte hem? Då är det bara att hoppa upp på sin jätte så kan den bära en hem till dörren. Samma sak gäller om ska åka iväg någonstans. Alla vet ju att jättar är bra på att simma så det all access-kortet jag har till Julia rum skulle helt plötsigt sträcka sig över hela världen! Inte helt fel!


Länge sen jag hade en paintbild i min blogg, crazy!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad sött! Både innehåll och bild! Kram mamma

2011-11-03 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0