Truer than rain, lover!

Som vanligt kände jag mig ganska töntig när jag dansade. Jag älskar det av hela mitt hjärta och skulle inte byta det mot något i världen (Förutom att få min älskade Marvin Gaye, testa att gå som kille en dag, längre hår eller en aldrig sinande källa till lycka och what not!) men jag ser ut som Janne Långben.

Jag tror att jag skulle behöva ett sjyst järnrör när jag dansar hip hop för att känna mig cool! (Torkel i knipa referens!) Hur som var det urmysigt att träffa min vanilla bear, Heidi. Ritade förresten den här teckningen imorse. Kan få såna ryck ibland. Väljer att tycka att det är nyttigt och bra att uttrycka sig kreativt lite då och då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0